Jazzköltészeti est a Gödör Klubban

Valamikor a kétezres évek elején találkoztunk először egy miskolci kocsmában, 20 körül lehettem és lelkes, a híres Máger-szalonba tartottunk, ő akkor jött haza Amerikából. Tele volt gyűrűvel az ujja, a haja tincsesen borította be a vállát. Nem győztem nézni. Kuporgatott pénzemből vettem meg A remete többes számát. Dedikálta, boldog voltam.

Aztán jött a csepeli Kultúrfaló, ahol indiánokról mesélt, én ámulva hallgattam, a díszpolgárok türelemmel várakoztak, baleset miatt 20 percet késtem. Kint még jutott idő cigarettára. Hideg volt, akkor még sodortam.
Borítékból szedte elő a gyermekei képét, egy fotón az egész család, csupa hosszú hajú angyalarcú Kisgyukics. Ez maradt meg és a kert, rendféle dolgok.

Most közös est lesz megint, a harmadik, de a legizgalmasabb találkozásnak a piac a helyszíne, arról kéne beszélni még vagy hallgatni sokat, ott az van, ami valóban, főhajtás, tisztelet, távoli integetés a céklák fölött.

Közben szól a jazz. Mindig szólt a jazz, mint valami Jarmusch-filmben.

Én is várom a találkozást, Gábor, és örülök, kedves Ismerősök, ha velünk tartotok.gyukicsjazz_Layout 1

Kategória: Egyéb | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

