Fallal szemben

Ezeket az állatokat nem vihettem magammal.

És az erdőket sem, annyi álmatlan éjszakát.

Maradjon a sok farkas, akikkel együtt futottam,

a szívben a kikalapálhatatlan horpadás.

A nyári éjszakák roppanásai nélkül

a rekeszek közül megfutamodtam volna.

De belakva a papírvékony bőrt,

végül találtam olyan mondatot, ami hajtogatható.

Hogy nézd, milyen langyos most az este,

és amíg végigsétáltam az utcán,

beleizzadt a cipőbe a lábam.

Ne lenne ilyen szemérmetlen az enyheség.

Bárcsak úgy érnék hozzá, hogy ne sérüljön semmi,

ami emberré tesz. Főleg a gyávaság.

A sirályok és az angyalok szemében ugyanaz a tenger.

A homokos fövenyben ugyanaz a matatás.

Hagyd meg nekem azt a felhőt a délutáni égen,

és hagyd meg a szívben az esendő forradást.

Emlékeztessen arra, van, aki miatt jobb ember lehetek.

Reklámok
Kategória: Egyéb | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

