Születésnapodra

Harminchat évnyi tünde fény,
ezüstöt hord szívem köré,
kardos
napok.

Átevez múló életen,
rajtad feledtem két kezem,
a bal
szavalt.

Kottából jobban hegedül,
nem értem én e néma kűrt,
talán
kaján,

vagy csak hiszékeny lány vagyok,
láttam konyhád s a gázlapot,
elég
e lég.

Kigyulladt lángom meglopod,
magam adtam, bevallhatom,
szívem,
híven.

Feltámadt közben játszi szél,
hűvös az április, mesél,
hason,
vason,

kúszik a szegletbe feléd,
felkapja szoknyám, röptet vért,
éled
késed.

Gömböd nyelvem közt forgatom,
megszalad fogam lágy húson,
redőz
e gőz.

Lassan csonthéjból osztrigát,
dúdolni halkan szív szavát,
arcra,
harcra.

Kivérezni mégsem fogok,
belédszeret, ki jó napot
kíván,
kíván.

Kategória: Egyéb | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

