Kuli 2011.07.01. csiga, máglya, Milánó

30 dkg vajat lereszetem, 8 dkg liszttel összegyúrtam, hűtőbe raktam cipó formában, amíg a tészta készült.

A tésztához 50 dkg liszt, 1 dl hideg víz, 1,5 dl hideg tej, 1 tojás, csipet só és 25 dkg friss morzsolt élesztő, 50 g porcukor kell, szuper jó tészta, magától elválik az edény faláról. A máglyarakáshoz elkevertem 3 tojássárgáját porcukorral. Azt persze csak szemre szórtam, nem méregettem. A fehérjét kemény habbá vertem, adtam hozzá egy kicsi porcukrot, az megy majd a tetjére.

Ez itt felülről őnagysága: a sárgájás cukorhoz tejet öntöttem, legalább fél litert, abban fürödtek a felszeletelt kiflik, biztos lehetett volna rusztikusabban, szaggatni, de gondoltam, elsőre, szabványban dolgzom. Mazsola, alma, illetve a Sali mamától kapott narancslekvár. Mindez rétegesen, tetejére a fehér habos cula.

Nem csalás, nem ámítás, sülünk.

Közben ebédeltem, a milánói, de két kézzel nem lehet villát is tartani, és fotózni is. Na ez rusztikus 🙂

Kész csigaaaaaa :)))

Máglya alulról.

Reklámok
Kategória: Egyéb | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Csobánka Petra szerint:

    Szerintem ezzel el is kezdhetnéd az első süssünk, főzzünk szakácskönyvedet írni! Olyan ínycsiklandozóak a képek!!!!

Vélemény, hozzászólás?

